ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Sarah
2025-07-20 21:48

Supernöjd

Har köpt en så fin mössa av Ida. Är supernöjd med både produkten och servicen. Tusen tack 🙏
Svar publicerat 2025-07-21 07:15
Tack Sarah för din fina recension. Jag kan verkligen hålla med om att mössorna är magiskt sköna och dessutom väldigt snygga. Vänligen,

Anonym
2025-07-20 19:11

Enkel och bra lösning!

Varan va exakt som den beskrivs på hemsidan, toppen! Och väldigt snabb leverans.
Svar publicerat 2025-07-20 19:19
Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en fin sommar! Vänligen, ida.p

Anonym
2025-07-18 09:11

Snabb leverans

Snabb leverans, bra kvalitet
Svar publicerat 2025-07-18 10:47
Tack för ditt omdöme! Ha en fin sommar! Vänligen, ida.p

Anna
2025-05-25 20:07

Handtagsskydd svart

Köpte skydd till handtaget på vår Emmaljunga NXT90 och de passade perfekt, såå nöjd!
Svar publicerat 2025-05-25 21:22
Vad kul att läsa att du blev så nöjd🤗
Tack snälla för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin kväll! Vänligen, ida.p

Anonym
2025-05-07 14:14

Smidigt och lätt

Handtagsöverdragen passade perfekt, snabb frakt enkelt att betala.
Svar publicerat 2025-05-07 14:38
Tack snälla för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p

Anonym
2025-03-10 15:10

Toppen handtagsskydd

Köpte handtagsskydd till vår emmaljunga, det sitter bra och blev väldigt snyggt. Snabb leverans också.
Svar publicerat 2025-03-10 15:40
Tack för omdömet! Vad kul att du blev nöjd! Önskar dig en fin eftermiddag! Vänligen, ida.p

Anonym
2025-02-23 19:25

Vagnen blev som ny

Handtaget på vagnen var väldigt slitet och det såg väldigt tråkigt ut. Men med nya handtagsskydd ser vagnen ut som ny igen!!
Är supernöjd!!
Svar publicerat 2025-02-23 20:00
Tack för ditt omdöme🤗! Så bra att du blev nöjd med skyddet. Ha en fin söndagskväll! Vänligen, ida.p

Ingrid Balksäter
2025-02-22 22:57

Perfekt

Barnvagnsbågen blev som ny!
Svar publicerat 2025-02-23 07:19
Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att du blev nöjd. Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p

Becka
2025-01-23 22:31

Fin produkt och snabb leverans.

Super fint regnskydd som är enkelt att dra på i reflex. Fick hem de snabbt också inga konstigheter.
Svar publicerat 2025-01-24 06:39
Tack!
Härligt att du blev nöjd!
Välkommen tillbaka!
Önskar dig en fin helg! Vänligen, ida.p

Elona
2025-01-17 06:31

Väldigt nöjd med både produkter och köp

Lätt och smidigt att handla, snabb leverans och jättefina produkter (handtagsskydd och bygelskydd) till en Emmaljunga NXT90. Passade perfekt!
Svar publicerat 2025-01-17 06:45
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Så roligt att du blev nöjd! Välkommen tillbaka!
Ha en fin helg!
Vänligen, ida.p

Kristina
2024-12-05 20:34

Väldigt nöjd med vårt bygelskydd!

Väldigt fint bygelskydd, handsytt! Mycket finare och mer varierat (och könsneutralt) med många fina färger och mönster jämfört med andra liknande produkter på marknaden. Lite dyrare än annan välkänd butik i närområdet, men väl värt pengarna då produkter var mycket finare och bättre/mer pedagogisk för vårt barn. Rekommenderas!
Svar publicerat 2024-12-05 21:17
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Ja, svenskt hantverk är fantastiskt🤗.
Önskar dig och din familj en underbar jul. Vänligen, ida.p

Annika
2024-10-21 07:39

Jättefina produkter

Väldigt fina produkter. Jättebra passform. Snabb leverans.
Svar publicerat 2024-10-21 08:07
Tack för ditt omdöme! Så roligt att du gillar produkterna som jag gör. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Bea
2024-10-11 08:43

Jättenöjd

Köpte ett svart vind och vatten avvisande solskydd en sån skärmliknande solskydd, fiffig och jätte praktiskatt, enkel att snäppa fast på sufletten på min vagn älskar den sååå bra 💖🍀🙏
Svar publicerat 2024-10-11 08:51
Härligt🤗! Vad kul att du blev så nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha en finfin helg! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-10-09 15:53

Bra produkt, snabb leverans, enkel betalning

Bra produkt, snabb leverans, enkel betalning
Svar publicerat 2024-10-09 16:01
Tack för ditt omdöme! Ha en fin kväll! Vänligen, ida.p

Sofie
2024-10-01 06:45

Bra kvalité

Rejäl och bra kvalité. Snabb leverans
Svar publicerat 2024-10-01 07:17
Tack för omdömet! Så kul att du blev nöjd! Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p

Katharina Olsson
2024-09-05 17:47

Snabb leverans o fin produkt!

Bebis älskar flärpar av alla de slag! Så bygelöverdraget med flärpar är en hit!
Svar publicerat 2024-09-05 18:17
Tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin höst! Vänligen, ida.p

Evelina
2024-08-31 21:23

Snabb leverans

Snabb leverans och toppenprodukt.
Svar publicerat 2024-09-01 15:25
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Louise
2024-08-20 11:05

Fint handtagsskydd

Så glad att kunna köpa handtagsskydd till min vagn som blev som ny. Slitna handtag är inte roligt att hålla i eller titta på.
Lite tröga att få på men nu sitter de så fint!

Svar publicerat 2024-08-20 11:14
Tack för ditt omdöme!
Ja de är lite svåra att få på. Tanken är att de alla vara väldigt tajta för att sen på plats töjer de sig och glider annars runt och det vore synd. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Caroline
2024-08-18 12:00

Supernöjd

Jättenöjd med vårt nya "tyg" till handtagen på vår vagn, den ser ut som ny! Rekomenderar verkligen och det var så enkelt att sätta på!
Svar publicerat 2024-08-18 12:49
Tack för ditt omdöme!
Vad kul att du blev nöjd! Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p

Eva
2024-07-09 10:15

Jättenöjd med köpet

Jättenöjd med produkterna jag beställt. Snabb leverans, bra förpackat. Fin design och praktiska att använda. Tack!
Svar publicerat 2024-07-09 10:24
Tack för din kommentar! Så kul att du blev nöjd! Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p