Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Anonym
2025-02-23 19:25
Vagnen blev som ny
Handtaget på vagnen var väldigt slitet och det såg väldigt tråkigt ut. Men med nya handtagsskydd ser vagnen ut som ny igen!!Är supernöjd!!
Svar publicerat 2025-02-23 20:00
Tack för ditt omdöme🤗! Så bra att du blev nöjd med skyddet. Ha en fin söndagskväll! Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme🤗! Så bra att du blev nöjd med skyddet. Ha en fin söndagskväll! Vänligen, ida.p





Elona
2025-01-17 06:31
Väldigt nöjd med både produkter och köp
Lätt och smidigt att handla, snabb leverans och jättefina produkter (handtagsskydd och bygelskydd) till en Emmaljunga NXT90. Passade perfekt!Svar publicerat 2025-01-17 06:45
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Så roligt att du blev nöjd! Välkommen tillbaka!
Ha en fin helg!
Vänligen, ida.p
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Så roligt att du blev nöjd! Välkommen tillbaka!
Ha en fin helg!
Vänligen, ida.p





Kristina
2024-12-05 20:34
Väldigt nöjd med vårt bygelskydd!
Väldigt fint bygelskydd, handsytt! Mycket finare och mer varierat (och könsneutralt) med många fina färger och mönster jämfört med andra liknande produkter på marknaden. Lite dyrare än annan välkänd butik i närområdet, men väl värt pengarna då produkter var mycket finare och bättre/mer pedagogisk för vårt barn. Rekommenderas!Svar publicerat 2024-12-05 21:17
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Ja, svenskt hantverk är fantastiskt🤗.
Önskar dig och din familj en underbar jul. Vänligen, ida.p
Tack snälla för ditt fina omdöme!
Ja, svenskt hantverk är fantastiskt🤗.
Önskar dig och din familj en underbar jul. Vänligen, ida.p





Bea
2024-10-11 08:43
Jättenöjd
Köpte ett svart vind och vatten avvisande solskydd en sån skärmliknande solskydd, fiffig och jätte praktiskatt, enkel att snäppa fast på sufletten på min vagn älskar den sååå bra 💖🍀🙏Svar publicerat 2024-10-11 08:51
Härligt🤗! Vad kul att du blev så nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha en finfin helg! Vänligen, ida.p
Härligt🤗! Vad kul att du blev så nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha en finfin helg! Vänligen, ida.p





Louise
2024-08-20 11:05
Fint handtagsskydd
Så glad att kunna köpa handtagsskydd till min vagn som blev som ny. Slitna handtag är inte roligt att hålla i eller titta på.Lite tröga att få på men nu sitter de så fint!
Svar publicerat 2024-08-20 11:14
Tack för ditt omdöme!
Ja de är lite svåra att få på. Tanken är att de alla vara väldigt tajta för att sen på plats töjer de sig och glider annars runt och det vore synd. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme!
Ja de är lite svåra att få på. Tanken är att de alla vara väldigt tajta för att sen på plats töjer de sig och glider annars runt och det vore synd. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

