ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Anonym
2023-01-03 21:46

Högsta service

Ida.p design får högsta betyg av mig. Väldigt hjälpsam, välsydd produkt och snabb leverans
Svar publicerat 2023-01-03 22:07
TACK snälla för ditt fina omdöme. Så glad att du blev nöjd med ditt köp. Vänligen, ida.p

Cornelia
2022-12-26 19:47

Unikt & hög kvalité

Väldigt nöjd med hela köpet, smidigheten & framförallt produkterna. Roliga, unika, bra kvalité o framförallt älskade min bebis leksakerna!
Svar publicerat 2022-12-26 20:08, redigerad: 2022-12-26 20:08
Tack Cornelia för ditt omdöme. Så härligt att bebis gillade leksakerna.
// ida.p

Anonym
2022-12-21 20:27

Superbra service o produkter.

Snabb leverans. Trevligt o familjärt.
Produkten var precis som förväntat.
Svar publicerat 2022-12-21 20:28
Tack snälla för ditt omdöme. Jag blir så glad att du blev nöjd med ditt köp. // ida.p

Erika Magnusson
2022-12-15 07:33

Fint hantverk och snabb leverans

Så skön att ha på sig och väcker alltid ett leende av de man möter
Svar publicerat 2022-12-15 08:19
Tack för de fina orden! Glad att du blev nöjd! // ida.p

Ann Persson
2022-12-14 16:54

Välsydd

Överensstämde väl med bilden på internet.
Svar publicerat 2022-12-15 08:21
Så bra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme! Vänligen, ida.p

Cecilia
2022-12-14 16:19

Regnskydd till sidopåse

Enkel att dra över sidoväskan och vattentålig.
Svar publicerat 2022-12-15 08:21
Så bra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme! Vänligen, ida.p

Anna
2022-11-10 20:05

Jättefint handtagsskydd till barnvagn

Köpte överdrag till vårat barnvagnshandtag som blivit fult och slitet. Blev jättefint! Lätt att montera. Snabb frakt och smidig betalning.
Svar publicerat 2022-12-15 08:20, redigerad: 2022-12-15 08:20
Tack för ditt omdöme och kul att du blev nöjd! //ida.p

Anonym
2022-11-10 17:19

Superbra!

Snabb leverans, fin kvalite superbra service
Svar publicerat 2022-11-10 17:32
Tack snälla för ditt fina omdöme! Välkommen igen!

Avan
2022-10-05 00:01

Sufflett med leopardmönster.

Superfin sufflett. Mycket nöjda👍🏻
Svar publicerat 2022-10-05 06:08
Tack så mycket för ditt omdöme. Väldigt kul att du är nöjd. Vänligen, ida.p

Gustav
2022-10-04 21:53

Mycket snyggt och bra

Mycket nöjd. Slapp köpa ett helt nytt handtag. Plus att detta blev snyggare
Svar publicerat 2022-10-04 22:17
Tack snälla för ditt omdöme! Verkligen kul att du blev nöjd! Vänligen, ida.p

Karin
2022-10-04 20:57

Grymt bra produkt och service

Solskärmen är både grymt snygg och väldigt bra. Ger vagnen en personlig look!
Snabb leverans och väldigt fin service. Jag kan verkligen rekommendera att beställa från ida p
Svar publicerat 2022-10-04 21:55
Tack Karin för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd! Vänligen, ida.p

Karin
2022-10-04 19:02

Bättre än förväntat

Mycket välgjorda skydd till hantagen till vagnen. Ångrar att jag inte köpte dom tidigare
Svar publicerat 2022-10-04 19:24
Tack! Kul att du är nöjd! Ha de gott! Vänligen, ida.p

Anna
2022-10-04 17:06

Mycket nöjd med handtagsskydd till Emmaljunga barnvagn

Köpte en begagnad tvillingvagn där materialet på handtaget hade börjat nötas och nöttes bara mer och mer efter att vi började använda den. Googlade och hittade handgjorda i skinn från er, passade perfekt!
Svar publicerat 2022-10-04 17:27
Vad härligt att höra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha de gott! Vänligen, ida.p

Lisa
2022-10-04 16:53

Bra produkter & snabb leverans

Bra produkter & snabb leverans
Svar publicerat 2022-10-04 17:03
Tack snälla för ditt omdöme! Så kul att du är nöjd! Vänligen, ida.p

Linnea
2022-06-21 22:19

Superservice och bra produkt!

Jag beställde en vagnkeps av Ida via Instagram och fick superbra hjälp så den skulle passa min barnvagn från -91. Solkepsen passade jättebra både färg- och formmässigt och har använts varje dag sedan beställning!
Svar publicerat 2022-06-21 22:30
Jättekul att det blev lyckat! Tack för din beställning!

Johanna Lidegran
2022-06-21 20:50

Superfin solskärm till vagnen!

Superfin produkt snabbt och smidigt levererad! Verkligen universallösning då solskärmen passar både vår stora Emmaljunga Edge från 2014 och vår resevagn Babyjogger city mini 2! Supernöjd kund!
Svar publicerat 2022-06-21 21:04
Tack snälla för ditt omdöme! Så glad jag blir att är är nöjd och ja, det är verkligen bra att den passar på båda vagnarna.

Niklas
2022-06-21 20:06

Supernöjd med solskyddet

Beställde ett solskydd till vår vagn. Det funkade superbra och trevligt bemötande samt snabb leverans.
Svar publicerat 2022-06-21 20:09
Tack för ditt omdöme. Så glad att ni blev nöjda!

Sandra
2022-06-21 19:48

Superbra handtagsskydd!

Köpte handtagsskydd till Emmaljunga double viking då våra handtag var slitna nu ser vagnen ut som ny igen och de passade perfekt! Snabb leverans också!
Svar publicerat 2022-06-21 20:01
Tack för ditt omdöme och kul att du blev nöjd!

Anonym
2022-06-21 16:12

Mycket nöjd med handtagsskyddet till Emmaljunga

Vagnen ser ut som ny! Perfekt skydd för det slitna handtaget på vår Emmaljunga Viking
Svar publicerat 2022-06-21 16:36
Tack för ditt omdöme! Vad glad jag blir att det passar perfekt! ❤️

Anonym
2022-06-21 12:10, redigerad: 2022-06-21 12:16

Handledsskydd

Fin och helt okej men väldigt krånglig att få på och de skrivna instruktionerna (upp/ner) var fel på ena sidan vilket gjorde att jag kämpade mig blå innan jag till slut fick på den åt andra hållet. "Tyget" på insidan blev därför lite förstört och inte så snyggt. Det repade upp sig och stack ut i sidorna, mindre snyggt.
Svar publicerat 2022-06-21 12:21
Tack för ditt svar. Hänger inte riktigt med på vad du menar. Så synd om du inte har skickat bilder till mig så att vi kunde löst det. Om det var handtagsskydd du köpt så är det bästa att töja på det lite innan man sätter dit det och börjar med dragkedjan lite utanför handtaget o sen drar det på plats allteftersom man drar i dragkedjan.