Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Cornelia
2022-12-26 19:47
Unikt & hög kvalité
Väldigt nöjd med hela köpet, smidigheten & framförallt produkterna. Roliga, unika, bra kvalité o framförallt älskade min bebis leksakerna!Svar publicerat 2022-12-26 20:08, redigerad: 2022-12-26 20:08
Tack Cornelia för ditt omdöme. Så härligt att bebis gillade leksakerna.
// ida.p
Tack Cornelia för ditt omdöme. Så härligt att bebis gillade leksakerna.
// ida.p





Anna
2022-11-10 20:05
Jättefint handtagsskydd till barnvagn
Köpte överdrag till vårat barnvagnshandtag som blivit fult och slitet. Blev jättefint! Lätt att montera. Snabb frakt och smidig betalning.Svar publicerat 2022-12-15 08:20, redigerad: 2022-12-15 08:20
Tack för ditt omdöme och kul att du blev nöjd! //ida.p
Tack för ditt omdöme och kul att du blev nöjd! //ida.p





Karin
2022-10-04 20:57
Grymt bra produkt och service
Solskärmen är både grymt snygg och väldigt bra. Ger vagnen en personlig look!Snabb leverans och väldigt fin service. Jag kan verkligen rekommendera att beställa från ida p
Svar publicerat 2022-10-04 21:55
Tack Karin för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd! Vänligen, ida.p
Tack Karin för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd! Vänligen, ida.p





Anna
2022-10-04 17:06
Mycket nöjd med handtagsskydd till Emmaljunga barnvagn
Köpte en begagnad tvillingvagn där materialet på handtaget hade börjat nötas och nöttes bara mer och mer efter att vi började använda den. Googlade och hittade handgjorda i skinn från er, passade perfekt!Svar publicerat 2022-10-04 17:27
Vad härligt att höra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha de gott! Vänligen, ida.p
Vad härligt att höra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme. Ha de gott! Vänligen, ida.p





Linnea
2022-06-21 22:19
Superservice och bra produkt!
Jag beställde en vagnkeps av Ida via Instagram och fick superbra hjälp så den skulle passa min barnvagn från -91. Solkepsen passade jättebra både färg- och formmässigt och har använts varje dag sedan beställning!Svar publicerat 2022-06-21 22:30
Jättekul att det blev lyckat! Tack för din beställning!
Jättekul att det blev lyckat! Tack för din beställning!





Johanna Lidegran
2022-06-21 20:50
Superfin solskärm till vagnen!
Superfin produkt snabbt och smidigt levererad! Verkligen universallösning då solskärmen passar både vår stora Emmaljunga Edge från 2014 och vår resevagn Babyjogger city mini 2! Supernöjd kund!Svar publicerat 2022-06-21 21:04
Tack snälla för ditt omdöme! Så glad jag blir att är är nöjd och ja, det är verkligen bra att den passar på båda vagnarna.
Tack snälla för ditt omdöme! Så glad jag blir att är är nöjd och ja, det är verkligen bra att den passar på båda vagnarna.





Anonym
2022-06-21 12:10, redigerad: 2022-06-21 12:16
Handledsskydd
Fin och helt okej men väldigt krånglig att få på och de skrivna instruktionerna (upp/ner) var fel på ena sidan vilket gjorde att jag kämpade mig blå innan jag till slut fick på den åt andra hållet. "Tyget" på insidan blev därför lite förstört och inte så snyggt. Det repade upp sig och stack ut i sidorna, mindre snyggt.Svar publicerat 2022-06-21 12:21
Tack för ditt svar. Hänger inte riktigt med på vad du menar. Så synd om du inte har skickat bilder till mig så att vi kunde löst det. Om det var handtagsskydd du köpt så är det bästa att töja på det lite innan man sätter dit det och börjar med dragkedjan lite utanför handtaget o sen drar det på plats allteftersom man drar i dragkedjan.
Tack för ditt svar. Hänger inte riktigt med på vad du menar. Så synd om du inte har skickat bilder till mig så att vi kunde löst det. Om det var handtagsskydd du köpt så är det bästa att töja på det lite innan man sätter dit det och börjar med dragkedjan lite utanför handtaget o sen drar det på plats allteftersom man drar i dragkedjan.

