Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Pontus Hellman
2023-10-18 12:46
Nöjd!
Köpte ett skydd till handtag som är måttbeställt till emmaljunga vagn. Supernöjd! Känns som bra kvalité och bra bemötande från Ida. Rekommenderas!Svar publicerat 2023-10-18 12:55
Tack Pontus för ditt omdöme! Så roligt att läsa att du blev nöjd! Rulla lugnt! Vänligen, ida.p
Tack Pontus för ditt omdöme! Så roligt att läsa att du blev nöjd! Rulla lugnt! Vänligen, ida.p





Karin
2023-07-29 23:03
Bästa napphållarna!
Snabb och trevlig service och napphållarna är både fina och riktigt bra kvalité.Har handlat av Ida.p flera gånger tidigare och är alltid nöjd!
Svar publicerat 2023-07-30 07:29
Tack Karin för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med napphållarna. Kan hålla med om att de är riktigt bra och var de enda jag använde till mitt sista barn. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack Karin för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med napphållarna. Kan hålla med om att de är riktigt bra och var de enda jag använde till mitt sista barn. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p





Nathalie
2023-05-19 14:15
Perfekt
Köpte regnskydd (långa) till sidokorgen på min Bugaboo Donkey. Passar perfekt och skyddar utmärkt trots långpromenad i spöregn. Kanonfin kvalitet!Svar publicerat 2023-05-19 14:47
Tack snälla för ditt fina omdöme. Verkligen kul att höra att du blev så nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack snälla för ditt fina omdöme. Verkligen kul att höra att du blev så nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p





Josefine
2023-04-21 18:56
Snabb leverans fina produkter!
Beställde nya handtagsskydd till en Emmaljunga super viking. Passa perfekt, gav min vagn ett riktigt lyft! Kan verkligen rekommendera!Svar publicerat 2023-04-21 19:08
Tack för ditt fina omdöme! Så bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack för ditt fina omdöme! Så bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p





Therese Bolinder
2023-03-03 13:11
Så himla nöjd med allt!!
Beställde en sufflett till Bugaboo Buffalo samt pillband, de färdiga produkterna var finare än jag hade kunnat föreställa mig. Känns som att det är bra kvalitet och ett jättefint och noggrant arbete bakom produkterna. Jättebra service och snabb leverans. Kommer att rekommendera Ida.P till mina vänner. Supernöjd!Svar publicerat 2023-03-03 13:32
Tack snälla för ditt fina omdöme. Så glad jag blir att du blev nöjd med din beställning. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack snälla för ditt fina omdöme. Så glad jag blir att du blev nöjd med din beställning. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

