ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Pontus Hellman
2023-10-18 12:46

Nöjd!

Köpte ett skydd till handtag som är måttbeställt till emmaljunga vagn. Supernöjd! Känns som bra kvalité och bra bemötande från Ida. Rekommenderas!
Svar publicerat 2023-10-18 12:55
Tack Pontus för ditt omdöme! Så roligt att läsa att du blev nöjd! Rulla lugnt! Vänligen, ida.p

Emerlie
2023-10-05 16:04

Super!

Skyddshandstagen passade perfekt,snygga och välgjorda!
Svar publicerat 2023-10-05 21:17
Jättekul att du blev nöjd! Tack för ditt fina omdöme.
Ha en fin kväll! Vänligen, ida.p

Karin
2023-09-28 19:18

Bygelskydd

Mycket nöjd med bygelskyddet och de fina färgerna på banden. Lilla Henning tycker också det är fint 😊
Svar publicerat 2023-09-28 21:45, redigerad: 2023-09-28 21:47
Vad kul att lilla Henning blev nöjd! Tack för ditt fina omdöme🩷
Vänligen, ida.p

Johanna
2023-08-26 11:39

Bugaboo donkey varukorgsskydd

Bästa uppfinningen som finns, toppen nöjd!
Svar publicerat 2023-08-26 11:49
TAAAACK! wow, vad kul att du gillar det!
Ha en fin helg!
Vänligen, ida.p

Erik
2023-08-20 09:25

Handtagsskydd super viking

Vi köpte handtagsskydd för super viking och det blev ett jättelyft både estetiskt och för körkänsla och grepp.
Svar publicerat 2023-08-20 10:57
Tack så mycket för ditt omdöme. Verkligen kul att läsa att du är nöjd!
Ha en fin dag! // ida.p

Hanna Eliasson
2023-08-10 12:27

Mycket nöjd!

Köpte handtag till vår Emmaljunga superviking och är supernöjd! Så fina och bekväma att köra med :)
Svar publicerat 2023-08-10 12:34
Tack Hanna för ditt omdöme! Kul att läsa att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Emma
2023-07-30 18:50

Nöjd

Snabb leverans av barnvagnsreflex som bara var att dra på på vagnen. :)
Svar publicerat 2023-07-30 19:01
Vad kul att du gillade reflexen, superkul att läsa.
Tack för ditt omdöme!
Vänligen, ida.p

Karin
2023-07-29 23:03

Bästa napphållarna!

Snabb och trevlig service och napphållarna är både fina och riktigt bra kvalité.
Har handlat av Ida.p flera gånger tidigare och är alltid nöjd!
Svar publicerat 2023-07-30 07:29
Tack Karin för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med napphållarna. Kan hålla med om att de är riktigt bra och var de enda jag använde till mitt sista barn. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Maria D
2023-07-29 11:46

Älskar min ullmössa!

Helt underbar ullmössa! Superskön att ha på sig och får som oftast beröm ute på stan för min snygga mössa!
Svar publicerat 2023-07-29 11:58
Tack Maria för ditt omdöme! Så kul att du blev nöjd med din mössa. Vänligen, ida.p

Sandra
2023-07-09 15:47

Fina skydd till handtaget

Toppen
Svar publicerat 2023-07-09 20:25
Tack! Kul att du blev nöjd! Ha de gott! // ida.p

Anonym
2023-06-21 20:38

Toppen!

Snabb leverans och fint sydd solskärm.
Svar publicerat 2023-06-21 21:01
Tack för ditt omdöme! Verkligen kul att du blev nöjd! Ha en fin sommar! Vänligen, ida.p

Anonym
2023-06-11 20:32

Toppennöjd

Snabb leverans och supernöjd med allt jag köpt .
Svar publicerat 2023-06-11 20:51
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd! Ha en fin kväll! //ida.p

Nathalie
2023-05-19 14:15

Perfekt

Köpte regnskydd (långa) till sidokorgen på min Bugaboo Donkey. Passar perfekt och skyddar utmärkt trots långpromenad i spöregn. Kanonfin kvalitet!
Svar publicerat 2023-05-19 14:47
Tack snälla för ditt fina omdöme. Verkligen kul att höra att du blev så nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Anonym
2023-05-17 16:40

Solskydd

Fint och praktiskt solskydd!
Svar publicerat 2023-05-17 16:55
Tack för ditt omdöme! Kul att du gillar det 🩷

Nathalie
2023-04-29 16:09

Fint

Mycket fint 🌸
Svar publicerat 2023-04-29 16:17
Tack för ditt omdöme! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Josefine
2023-04-21 18:56

Snabb leverans fina produkter!

Beställde nya handtagsskydd till en Emmaljunga super viking. Passa perfekt, gav min vagn ett riktigt lyft! Kan verkligen rekommendera!
Svar publicerat 2023-04-21 19:08
Tack för ditt fina omdöme! Så bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Stina
2023-04-06 19:08

Så nöjd!

Beställde nya handtagsskydd till en Emmaljunga super viking. Passa perfekt, så himla nöjd!! Kan verkligen rekommendera!
Svar publicerat 2023-04-06 19:26
Tack för ditt fina omdöme! Så kul att du blev nöjd♥️

Therese Bolinder
2023-03-03 13:11

Så himla nöjd med allt!!

Beställde en sufflett till Bugaboo Buffalo samt pillband, de färdiga produkterna var finare än jag hade kunnat föreställa mig. Känns som att det är bra kvalitet och ett jättefint och noggrant arbete bakom produkterna. Jättebra service och snabb leverans. Kommer att rekommendera Ida.P till mina vänner. Supernöjd!
Svar publicerat 2023-03-03 13:32
Tack snälla för ditt fina omdöme. Så glad jag blir att du blev nöjd med din beställning. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Sanna
2023-01-25 22:55

Handtagsskydd till Emmaljunga

Super nöjd, fina och passar perfekt
Svar publicerat 2023-01-25 23:06
Tack snälla för ditt omdöme. Så kul att du är nöjd!

Emelie
2023-01-25 22:19

Super bra!

Passa perfekt, väldigt snabb leverans. Kommer med glädje beställa mer från er 🤩
Svar publicerat 2023-01-25 23:05
Tack så mycket för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du blev nöjd med din produkt. Du är väldigt välkommen tillbaka!