Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Therese
2022-06-21 11:37
Långt regnskydd sidokorg
Jag är väldigt nöjd med min beställda vara. Jag köpte ett långt regnskydd till sidokorgen och det täcker alldeles utmärkt trots skötväskan i vilket var syftet med mitt köp.Svar publicerat 2022-06-21 11:43
Tack snälla för ditt omdöme. Jättebra för mig att veta att skötväskan får plats under skyddet. Toppen!
Tack snälla för ditt omdöme. Jättebra för mig att veta att skötväskan får plats under skyddet. Toppen!

