ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Therese
2022-06-21 11:37

Långt regnskydd sidokorg

Jag är väldigt nöjd med min beställda vara. Jag köpte ett långt regnskydd till sidokorgen och det täcker alldeles utmärkt trots skötväskan i vilket var syftet med mitt köp.
Svar publicerat 2022-06-21 11:43
Tack snälla för ditt omdöme. Jättebra för mig att veta att skötväskan får plats under skyddet. Toppen!

Kamila
2022-06-21 11:02

Toppen

Super trevlig kontakt bra kvalitet och snabb leverans10/10
Svar publicerat 2022-06-21 11:32
Tack snälla!

Anonym
2022-06-21 10:41

Bygelskydd

Köpte bygelskydd till Emmaljunga NXT. Super fin och passar perfekt. Fina rosa färger på sidobanden. Super nöjd. Bra info på mailen och snabb service.
Svar publicerat 2022-06-21 11:32
Tack! Vad härligt att höra att du blev nöjd!

Jessica
2022-06-21 09:59

Underbar solskärm

Köpte en solskärm. Jag är så nöjd! Jättefin fortfarande. Snabb leverans.
Svar publicerat 2022-06-21 10:13
Åhhh härligt att höra 💜

Malin
2022-06-21 08:55

Fin kvalitet

Beskrivningen stämde bra av handtagsskydden.
Svar publicerat 2022-06-21 09:10
Tack! Vad bra att du blev nöjd! Vänligen, ida.p

Susann
2022-06-21 08:25

Super nöjd!

Köpte två sittdynor till min bugaboo donkey och dom var jätte fina och välgjorda! Passade perfekt!
Svar publicerat 2022-06-21 08:31
Tack snälla för ditt omdöme och vad glad jag blir att du blev nöjd!