ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Margaretha
2024-06-14 18:46

Nöjd kund

Snabb leverans! Bra kvalité! Är så nöjd!
Svar publicerat 2024-06-14 19:55
Tack för ditt fina omdöme. Jag är jätteglad att du blev nöjd. Ha en fin helg! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-06-10 10:32

Toppen!

Handtagen på vagnen blev som nya! Snabb leverans och fin produkt🌟
Svar publicerat 2024-06-10 12:03
Tack för fint omdöme. Så bra att du blev nöjd! Önskar dig en fin vecka. Vänligen, ida.p

Rebecka
2024-06-09 17:47

Utmärkt

Köpt handtag till min Emmaljunga super viking, passade perfekt och vagnen ser ut som ny igen 🥰
Svar publicerat 2024-06-09 18:47
Tack snälla för ditt omdöme! Ha en fin kväll! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-06-09 07:06

Mkt bra helhet

Bra service, snabb leverans. Bra beskrivning av produkter
Svar publicerat 2024-06-09 08:22
Tack så mycket för ditt omdöme. Önskar dig en fin dag! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-06-06 12:54

Fantastiskt service

Fantastiskt service
Svar publicerat 2024-06-06 13:36
Tack snälla för ditt omdöme! Jag blir så så glad att jag kunnat vara till bra hjälp. Välkommen tillbaka! Vänligen, ida.p

Emma
2024-06-03 18:55, redigerad: 2024-06-03 18:57

Supernöjd

Beställde ett par Viking Handtagsskydd Brun till vår Emmaljunga (Edge duo outdoor) och är supernöjd med köpet! Fantastisk kvalité, snabb leverans och härlig personlig service. Rekommenderas varmt!
Svar publicerat 2024-06-03 20:24
Tack Emma för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du blev nöjd! Ha det fint! Vänligen, ida.p

M
2024-05-22 20:16

Supernöjd

Snabb och noggrant designad och tillverkad produkt! Trevligt och personligt, rekommenderar varmt!
Svar publicerat 2024-05-22 20:38
Stort tack för ditt omdöme! Så kul att läsa att du blev nöjd. Vänligen, ida.p

Emma
2024-05-15 20:09

Toppen!

Bygelskyddet med pillband blev succé för min bebis!
Svar publicerat 2024-05-15 20:25
Åhhh vad härligt att det blev succé! Tack för ditt köp och ditt omdöme. Önskar dig en fin kväll! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-05-07 19:23

Handtagsöverdrag till supervikig

Köpte överdrag till handtagen till Emmaljungas superviking. Satt som ett smäck och lätta att dra på!
Svar publicerat 2024-05-07 19:27
Tack för ditt omdöme! Så bra att du blev nöjd! Vänligen, ida.p

Carlos
2024-05-03 09:52

Handtagsskydd barnvagn

Snabb leverans och jättefin kvalité
Svar publicerat 2024-05-03 10:01
Tack för ditt omdöme! Så glad att du blev nöjd! Vänligen, ida.p

Gabriella
2024-04-19 22:16

Perfekt

Beställde produkten på onsdag o hade den i brevlådan på fredagen! Snabbt o smidigt!
Även supernöjd med produkten, handtagsskydd till min Emmaljunga Mondial Deluxe. Vagnen fick sånt lyft efter jag länge stört mig på slitna handtag.
Svar publicerat 2024-04-19 22:42
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd med handtagsskyddet och den snabba frakten. Vänligen, ida.p

Annie
2024-04-13 18:53

Passar perfekt

Mycket nöjd av kvaliteten och passform ❤️
Svar publicerat 2024-04-13 19:25
Härligt att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme. Vänligen, ida.p

Kerstin
2024-04-12 15:23

Handtagsskydd

Köpte handtagsskydd till Emmaljunga SV och blev så nöjd. Vagnen fick verkligen ett lyft och känns lite nyare igen 💕 Snabb och smidig beställning och leverans.
Svar publicerat 2024-04-12 16:22
Tack för ditt omdöme! Vad bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Anna
2024-04-03 10:43

Bra solskärm

Solskärmen täcker bra för solen och ger ett snyggt intryck.
Svar publicerat 2024-04-03 11:50
Fantastiskt kul att höra att du gillar solskyddet!
Ja, det är verkligen toppen, snyggt och smart. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-03-27 18:12

Bra och snabb leverans

Bra och snabb leverans. Skulle vara bra om man får uppdateringar om leveransen!
Svar publicerat 2024-03-27 21:58
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd.
Då jag har fri frakt så väljer jag det billigaste fraktalternativet. Väljer du att betala för frakten så skickar jag med DHL som är spårbart för dig som kund. Vänligen, ida.p

Wenche Gröndahl
2024-03-12 10:07

Bra kvalitet och snabb leverans!

Skydd till handtagen till Emmaljunga barnvagnen satt som hanskar. Mkt bra!
Svar publicerat 2024-03-12 12:15
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Anonym
2024-02-25 10:55

Super nöjd

Jättefina överdrag till vagn handtaget. Den ser ut som ny nu
Svar publicerat 2024-02-25 16:43
Så kul att du blev nöjd! Tack för ditt köp och välkommen igen! Ha de fint!

Anonym
2023-12-01 08:27

Perfekt vagnsreflex

Att den blir så liten när man inte använder den, men lyser upp otroligt mycket.
Svar publicerat 2023-12-01 09:56
Tack för ditt omdöme! Så roligt att du är nöjd med reflexet. Ja, verkligen litet ihoppackat, men gör stor nytta väl på plats på vagnen, win-win.....
Vänligen, ida.p

Nathalie
2023-10-28 18:06

Toppen!

Regnskyddet till sidokorgen på min Bugabo Donkey passar perfekt och reflextyget är suveränt! Jättenöjd!
Svar publicerat 2023-10-28 19:04
Vad bra att du blev nöjd! Tack för ditt omdöme! Vänligen, ida.p

Anonym
2023-10-19 14:42

Vackra och välsydda byxor till baby

Väldigt fina, välsydda och personliga kläder.
Snabb leverans!
Svar publicerat 2023-10-19 15:46
Tack så mycket för ditt omdöme!
Ja, visst är dem underbara! Färgglada och supersköna att ha på sig. Vänligen, ida.p