Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Emma
2024-06-03 18:55, redigerad: 2024-06-03 18:57
Supernöjd
Beställde ett par Viking Handtagsskydd Brun till vår Emmaljunga (Edge duo outdoor) och är supernöjd med köpet! Fantastisk kvalité, snabb leverans och härlig personlig service. Rekommenderas varmt!Svar publicerat 2024-06-03 20:24
Tack Emma för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du blev nöjd! Ha det fint! Vänligen, ida.p
Tack Emma för ditt omdöme. Vad glad jag blir att du blev nöjd! Ha det fint! Vänligen, ida.p





Gabriella
2024-04-19 22:16
Perfekt
Beställde produkten på onsdag o hade den i brevlådan på fredagen! Snabbt o smidigt!Även supernöjd med produkten, handtagsskydd till min Emmaljunga Mondial Deluxe. Vagnen fick sånt lyft efter jag länge stört mig på slitna handtag.
Svar publicerat 2024-04-19 22:42
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd med handtagsskyddet och den snabba frakten. Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd med handtagsskyddet och den snabba frakten. Vänligen, ida.p





Kerstin
2024-04-12 15:23
Handtagsskydd
Köpte handtagsskydd till Emmaljunga SV och blev så nöjd. Vagnen fick verkligen ett lyft och känns lite nyare igen 💕 Snabb och smidig beställning och leverans.Svar publicerat 2024-04-12 16:22
Tack för ditt omdöme! Vad bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme! Vad bra att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p





Anonym
2024-03-27 18:12
Bra och snabb leverans
Bra och snabb leverans. Skulle vara bra om man får uppdateringar om leveransen!Svar publicerat 2024-03-27 21:58
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd.
Då jag har fri frakt så väljer jag det billigaste fraktalternativet. Väljer du att betala för frakten så skickar jag med DHL som är spårbart för dig som kund. Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd.
Då jag har fri frakt så väljer jag det billigaste fraktalternativet. Väljer du att betala för frakten så skickar jag med DHL som är spårbart för dig som kund. Vänligen, ida.p





Anonym
2023-12-01 08:27
Perfekt vagnsreflex
Att den blir så liten när man inte använder den, men lyser upp otroligt mycket.Svar publicerat 2023-12-01 09:56
Tack för ditt omdöme! Så roligt att du är nöjd med reflexet. Ja, verkligen litet ihoppackat, men gör stor nytta väl på plats på vagnen, win-win.....
Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme! Så roligt att du är nöjd med reflexet. Ja, verkligen litet ihoppackat, men gör stor nytta väl på plats på vagnen, win-win.....
Vänligen, ida.p

