Antal omdömen: 106
102





3




0



1


0

Läs vad andra tycker om ida.p design





Cornelia
2026-04-16 14:38
Toppen på alla vis!
Beställde handtagsskydd till Emmaljunga nxt90 och de passade perfekt! Vagnen blev 100 ggr fräschare och de är väldigt mjuka och bekväma att hålla i. Jättenöjd!Svar publicerat 2026-04-16 16:55
Tack snälla för ditt omdöme. Så roligt att du blev nöjd! Vänligen, ida.p 🌸🩵🌸
Tack snälla för ditt omdöme. Så roligt att du blev nöjd! Vänligen, ida.p 🌸🩵🌸





Elin
2025-11-04 09:09
Snabb leverans men lite missnöjd med färgen
Köpte handtagsskydd till Emmaljunga nxt90 i brun färg. Skydden hade mörkare nyans än de ”riktiga” läderdetaljerna på barnvagnen så lite synd att de inte matchar.Snabb leverans vilket är bra. Lätt att ta på skydden på handtagen.
Svar publicerat 2025-11-04 21:11
Tack för ditt omdöme🥰
I beskrivningen av produkten står det skrivet att handtagsskydden inte är i samma bruna nyans som originalet är i.
Vänligen, ida.p
Tack för ditt omdöme🥰
I beskrivningen av produkten står det skrivet att handtagsskydden inte är i samma bruna nyans som originalet är i.
Vänligen, ida.p





Cecilia
2025-09-15 09:59
Otroligt hantverk och förstklassig kundservice!
Jag ville beställda en sufflett i reflextyg, något som inte fanns att välja i det ordinarie sortimentet. Kontakta därför Ida som svarade samma dag och hjälpte mig genom att uppdatera sin hemsida och möjliggöra för mig att välja reflextyg. Suffletten är SUPERfin, tyvärr tabbade sig DHL och orsakade skador på paketet vid leveransen. En reklamation som Ida hanterade med bravur, snabb och smidig kommunikation med otrolig servicemedvetenhet. Jag är så nöjd med min sufflett, vilket hantverk! Jag kan inte annat än rekommendera Ida till alla. Både utförande och bemötande får 5 stjärnor av 5 möjliga!Svar publicerat 2025-09-15 19:29
Tack snälla du för ditt jättefina omdöme!
Ja, herre vilket elände som du och jag gått igenom med DHL\'s tabbe. Skönt att du i alla fall blev nöjd och att vi löste allt tillsammans. Bygelskydd kommer snart hem i brevlådan också till dig. Ha en fantastisk vecka! Vänligen, ida.p
Tack snälla du för ditt jättefina omdöme!
Ja, herre vilket elände som du och jag gått igenom med DHL\'s tabbe. Skönt att du i alla fall blev nöjd och att vi löste allt tillsammans. Bygelskydd kommer snart hem i brevlådan också till dig. Ha en fantastisk vecka! Vänligen, ida.p





Ellen
2025-08-18 20:53
Toppen!
Köpte två solskydd/skärmar till vår Mountain Buggy Duo och de har suttit på i ur och skur i närmre två år, snygga och barnen tycker det är toppen att ibland kunna skärma av helt (och föräldrar tycker det är toppen att skydda från solen samt lättare hitta lugn och ro vid vila!). Tack!Svar publicerat 2025-08-18 21:06
Tack snälla för ditt fina omdöme! Så underbart att läsa att de fortfarande används och att ni trivs med solskydden. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p
Tack snälla för ditt fina omdöme! Så underbart att läsa att de fortfarande används och att ni trivs med solskydden. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p





Sofie
2025-08-18 10:09
Varukorgsskydd Bugaboo fox 2
Bor i Europas regnigaste stad och behövde verkligen ett regnskydd för korgen på min Bugaboo Fox 2, och skyddet från Ida P design är perfekt! Enkel att sätta på, lätt att rengöra och håller sakerna torra.Svar publicerat 2025-08-18 12:23
Så otroligt glad blir jag av att läsa detta! Så bra att skyddet funkar så bra. Tack för din recension. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p
Så otroligt glad blir jag av att läsa detta! Så bra att skyddet funkar så bra. Tack för din recension. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p





Emilie
2025-08-09 19:42
Svarta handtagsskydd barnvagn
Jag är jättenöjd med mitt köp. Ganska snabb leverans med tanke på att de görs på beställning. Bra passform och sköna att hålla i. Väldigt snygga!Svar publicerat 2025-08-09 19:52
Tack för ditt fina omdöme! Jag syr i stort sett alla mina produkter själv, men just handtagsskydden har jag en fabrik som hjälper mig med att sy dessa. Så vissa skydd har jag i lager och vissa kan man specialbeställa och då tar det runt 3-4 veckor innan man får hem det.
Men mina andra produkter syr jag själv. Ha en fin helg! Vänligen, ida.p
Tack för ditt fina omdöme! Jag syr i stort sett alla mina produkter själv, men just handtagsskydden har jag en fabrik som hjälper mig med att sy dessa. Så vissa skydd har jag i lager och vissa kan man specialbeställa och då tar det runt 3-4 veckor innan man får hem det.
Men mina andra produkter syr jag själv. Ha en fin helg! Vänligen, ida.p





Amanda
2025-08-07 19:17
Jättefina produkter.
Sonen gav full pott på leksaksbågen till vagnen med lappar,fina färger och välgjord.Svar publicerat 2025-08-07 19:37
Jättekul att sonen gillade pillbanden på bygelskyddet. Då har han lite skoj och titta på under barnvagnsfärden, härligt! Önskar dig en fin helg! Vänligen, ida.p
Jättekul att sonen gillade pillbanden på bygelskyddet. Då har han lite skoj och titta på under barnvagnsfärden, härligt! Önskar dig en fin helg! Vänligen, ida.p

