ida.p design

Barn & Familj https://idapdesign.se/

106

Antal omdömen

4.77

Samlat omdöme

Antal omdömen: 106

102
check mark for Trustio
3
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio
1
check mark for Trustio
0
check mark for Trustio

Läs vad andra tycker om ida.p design


Ing-Marie
2026-04-25 10:48

Handtagsskydd

Toppen
Svar publicerat 2026-04-26 16:42
Tack för ditt omdöme 🌸
Önskar dig en fin kväll! Vänligen, ida.p

Cornelia
2026-04-16 14:38

Toppen på alla vis!

Beställde handtagsskydd till Emmaljunga nxt90 och de passade perfekt! Vagnen blev 100 ggr fräschare och de är väldigt mjuka och bekväma att hålla i. Jättenöjd!
Svar publicerat 2026-04-16 16:55
Tack snälla för ditt omdöme. Så roligt att du blev nöjd! Vänligen, ida.p 🌸🩵🌸

Natalie
2026-04-15 16:03

Bra kvalitet och snabb leverans

Köpte konstläderöverdrag till handtag på barnvagn och blev jättenöjd. Bra kvalitet och snabb leverans!
Svar publicerat 2026-04-15 16:34
Tack snälla för ditt omdöme! Önskar dig en fin kväll! Vänligen, ida.p 🌸🌸🌸

Ing-Marie
2026-04-14 15:32

Handtagsskydd

Passa perfekt 👍🏻👍🏻❤️
Svar publicerat 2026-04-14 16:25
Tack för ditt omdöme! Superbra att det passade🤩🤩🤩. Vänligen, ida.p

Astrid
2026-03-14 20:12, redigerad: 2026-03-14 20:16

Handtagsskydd barnvagn

Love it! It's perfect and the delivery was fast! It fits well and looks good!
Svar publicerat 2026-03-15 06:32

Thank you for your review. So glad you were satisfied. 🌸🌸🌸// ida.p

Emma
2025-11-04 14:57

Nöjd kund

Nöjd med produkten och hela köpupplevelsen 😊
Svar publicerat 2025-11-04 21:08
Tack för ditt omdöme! Så härligt att du blev nöjd! Vänligen, ida.p

Elin
2025-11-04 09:09

Snabb leverans men lite missnöjd med färgen

Köpte handtagsskydd till Emmaljunga nxt90 i brun färg. Skydden hade mörkare nyans än de ”riktiga” läderdetaljerna på barnvagnen så lite synd att de inte matchar.

Snabb leverans vilket är bra. Lätt att ta på skydden på handtagen.
Svar publicerat 2025-11-04 21:11
Tack för ditt omdöme🥰
I beskrivningen av produkten står det skrivet att handtagsskydden inte är i samma bruna nyans som originalet är i.
Vänligen, ida.p

Anonym
2025-10-22 17:08

Enkelt och enligt förväntan

Enkelt och allt enligt förväntan
Svar publicerat 2025-10-22 20:47
Tack för ditt omdöme🤩. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, ida.p

Anonym
2025-10-19 17:35

Precis det jag önskat!

Beställde handtagsskydd då de började bli slitna. De nya kom snabbt och nu är vagnen som ny att köra
Svar publicerat 2025-10-19 20:45
Tack för ditt omdöme! Så bra att du blev nöjd. Ha en fin kväll! Vänligen, ida.p

Sofia Laneborg
2025-09-21 19:20

Väldigt nöjd

Vi är väldigt nöjda med handtagsskyddet till vår barnvagn. Kvaliteten är bra och det är verkligen ett hantverk 😊
Svar publicerat 2025-09-21 21:10
Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en fin höst! Vänligen, ida.p

Cecilia
2025-09-15 09:59

Otroligt hantverk och förstklassig kundservice!

Jag ville beställda en sufflett i reflextyg, något som inte fanns att välja i det ordinarie sortimentet. Kontakta därför Ida som svarade samma dag och hjälpte mig genom att uppdatera sin hemsida och möjliggöra för mig att välja reflextyg. Suffletten är SUPERfin, tyvärr tabbade sig DHL och orsakade skador på paketet vid leveransen. En reklamation som Ida hanterade med bravur, snabb och smidig kommunikation med otrolig servicemedvetenhet. Jag är så nöjd med min sufflett, vilket hantverk! Jag kan inte annat än rekommendera Ida till alla. Både utförande och bemötande får 5 stjärnor av 5 möjliga!
Svar publicerat 2025-09-15 19:29
Tack snälla du för ditt jättefina omdöme!
Ja, herre vilket elände som du och jag gått igenom med DHL\'s tabbe. Skönt att du i alla fall blev nöjd och att vi löste allt tillsammans. Bygelskydd kommer snart hem i brevlådan också till dig. Ha en fantastisk vecka! Vänligen, ida.p

Johanna
2025-08-29 22:09

Hantverkskunnigt och snabb service

Köpte handtagsskydd till en gammal Emmaljungavagn. Så bra sytt. Vagnen blev som ny
Svar publicerat 2025-08-30 08:16
Tack för ditt fina omdöme! Kul att du blev nöjd! Önskar dig en fin helg! Vänligen, ida.p

Ellen
2025-08-18 20:53

Toppen!

Köpte två solskydd/skärmar till vår Mountain Buggy Duo och de har suttit på i ur och skur i närmre två år, snygga och barnen tycker det är toppen att ibland kunna skärma av helt (och föräldrar tycker det är toppen att skydda från solen samt lättare hitta lugn och ro vid vila!). Tack!
Svar publicerat 2025-08-18 21:06
Tack snälla för ditt fina omdöme! Så underbart att läsa att de fortfarande används och att ni trivs med solskydden. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p

Sofie
2025-08-18 10:09

Varukorgsskydd Bugaboo fox 2

Bor i Europas regnigaste stad och behövde verkligen ett regnskydd för korgen på min Bugaboo Fox 2, och skyddet från Ida P design är perfekt! Enkel att sätta på, lätt att rengöra och håller sakerna torra.
Svar publicerat 2025-08-18 12:23
Så otroligt glad blir jag av att läsa detta! Så bra att skyddet funkar så bra. Tack för din recension. Ha en fin vecka! Vänligen, ida.p

Madde
2025-08-17 08:53

Toppen!

Mycket fina grejer som fungerar bra 😊
Svar publicerat 2025-08-17 09:27
Tack för din fina recension. Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Tina
2025-08-17 07:47

Bra produkter

Rejäla och bra produkter
Svar publicerat 2025-08-17 07:51
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Önskar dig en fin söndag! Vänligen, ida.p

Jennifer
2025-08-17 07:41

Supernöjd!

Älskar de nya handtagen nu, hade köpt ett par andra tidigare som jag bara var besviken på och ångrar att jag inte köpte dom här direkt.
Svar publicerat 2025-08-17 07:45
Tack för ditt omdöme! Kul att du blev nöjd! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Sofie Ström
2025-08-17 07:14

Mycket bra

Väldigt bra, snygg och precis vad jag behövde
Svar publicerat 2025-08-17 07:40
Tack för ditt omdöme! Ha en fin dag! Vänligen, ida.p

Emilie
2025-08-09 19:42

Svarta handtagsskydd barnvagn

Jag är jättenöjd med mitt köp. Ganska snabb leverans med tanke på att de görs på beställning. Bra passform och sköna att hålla i. Väldigt snygga!
Svar publicerat 2025-08-09 19:52
Tack för ditt fina omdöme! Jag syr i stort sett alla mina produkter själv, men just handtagsskydden har jag en fabrik som hjälper mig med att sy dessa. Så vissa skydd har jag i lager och vissa kan man specialbeställa och då tar det runt 3-4 veckor innan man får hem det.
Men mina andra produkter syr jag själv. Ha en fin helg! Vänligen, ida.p

Amanda
2025-08-07 19:17

Jättefina produkter.

Sonen gav full pott på leksaksbågen till vagnen med lappar,fina färger och välgjord.
Svar publicerat 2025-08-07 19:37
Jättekul att sonen gillade pillbanden på bygelskyddet. Då har han lite skoj och titta på under barnvagnsfärden, härligt! Önskar dig en fin helg! Vänligen, ida.p